Universal Stargate : Atlantis, Sg1 RPG

AccueilRechercherS'enregistrerConnexion

Partagez

People Are Strange...Euh And I'm Strange x)

AuteurMessage
Sarah Leila Parker

¤| Infirmière - Atlantis

Activité : 19091

People Are Strange...Euh And I'm Strange x) Empty
MessageSujet: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 15:42

Me, myself and I

Votre pseudo : Euh...bon je m'appelle Miriam pour commencer Razz Pour le pseudo je dirai que je suis plus connue sous Mimi ou mieux encore...Sarah People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 266922

Personnage préféré dans Stargate : Aucun Shocked People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655 Attends un peu tu veux? Faut que je termine déja de lire le résumé et je te dirai aprés People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 679864
Vous aimez quoi ? Toii People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 242287 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655

Non sérieux, j'aime tout enfaite! People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 440282 (Horrible ce smiley Shocked Je veux mon (heu T-T)!
J'adooore les forums RPG pour commencer, j'adore jouer du piano, écouter de la musique, chanter, dancer People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 81253 ...ah et matter les beaux mecs People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 242287

Vous détestez quoi ? Je déteste ce genre de questions People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 919548 Je déteste aussi que l'on me pose trop de questions car a la fin, je m'y perds affraid People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655
Film préféré : Never Back Down People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 61861 , Twilight People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 61861 et tous les HP People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747
Série préférée : O.T.H, O.C, euh...SKIIIIINS POWAAAAAAAAA People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 726385
Musique préférée : La musique c'est ma vie People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747
Donc je dirai, le Rock surtout People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 440282 Et j'écoute aussi du classique People Are Strange...Euh And I'm Strange x) SuspectMais chut faut pas le dire hien! C'est ma prof de piano qui m'a obligé a le faire! People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 1957 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655
Ship préféré (dans Stargate ou ailleurs) : Rogue et Hermione People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747 Miche et Kaya (Skins) People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747 Abbay et Gibs ( NCIS) et plein d'autres People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 61861 Oui je sais j'aime que les Shipps trop zarbes People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 982802

Que pensez-vous du forum (design, contenu, etc...) ? J'adooore le design People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747 Je suis d'ailleurs amoureuse du design People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 194405 Donc pas touche minus People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 188950 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655
Sinon, j'aime bien aussi la CB Surprised Ma C.B d'amouuur People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 61861
Euh et pour le reste bah je vous le dirai a fur et a mesure que je découvrirai le fofo les enfants People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 195455
Comment avez-vous connu le forum ? O.M.G Shocked
*S'évanouit*
Aprés tout ce que je t'ai dit et tous les indices que je t'ai donné Shocked tu ne me reconnais pas affraid
Bah je l'ai connu d"ou d'aprés toi? People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 919548
Je suis une Dhienne Addict mon beau People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 242287 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 726385
Revenir en haut Aller en bas
Christelle Moore

¤| Civile - SGA-2

Christelle Moore

Activité : 27249

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 15:43

Bienvenue sur le fofo ! People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 726385
Sarah Leila Parker

¤| Infirmière - Atlantis

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 15:45

Merchiiii People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 726385
Richard Grant

¤| Major- Béret Vert - SG-2

¤| Major- Béret Vert - SG-2
Richard Grant

Activité : 409530

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 15:47

Bienvenue People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 188950

Spoiler:

DC : Jack O'Neill
Iris Laranssay

¤| Aliens/Réfugiés - SG-C

Activité : 19869

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 16:01

Des cas comme ça il n'y en a pas 150 000 >.< ... aimer le ship Rogue / Hermione! aimer Twillight! je m'oppose à toute validation!

People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655
Sarah Leila Parker

¤| Infirmière - Atlantis

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 16:10

Mercii Richart People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 188950

Euh...Iris Shocked

Je prends ça pour un compliment Suspect People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655
Iris Laranssay

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 16:17

Vas y tu peux People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 195455

(le People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655 était pour moi soyons d'accord .... me tromperai je de beaucoup en disant que tu ne sais pas que je suis sur ta liste msn? People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 188950 )
Sarah Leila Parker

¤| Infirmière - Atlantis

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 16:37

Tu es sur ma list MSN? (heu Shocked
Carson Beckett

¤| Médecin - Chef du département médical - Atlantis

Carson Beckett

Activité : 21790

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 17:01

Bienvenue People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 188950
Iris Laranssay

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 18:05

Sarah Leila Parker a écrit:
Tu es sur ma list MSN? (heu Shocked

un indice :

Spoiler:

Madyson L. Lifeskin

¤| Infirmière - SG-C

Activité : 19547

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMar 15 Sep - 19:12

Bienvenue ma sexy frog!
People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 726385

Dès que j'ai vu le titre, j'me suis dit que ma best était arrivée People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 188950
Hiiiiiiiiiii je suis trop heureuse! People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 188950 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 188950

Ouais notre chéri "(heu" n'existe pas ici affraid People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 6418 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 6418
Et oui, lui il est horrible People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 919548 : People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 440282
Par contre j'te conseille lui, il est cool : lol!

Bref.

People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655

It's near. Very near.
Hapiness is here.
[/list:u]
Sarah Leila Parker

¤| Infirmière - Atlantis

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMer 16 Sep - 12:06

Haaaaaaaaaaaaaaaaa Ed' People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 982802

Désolée, hein People Are Strange...Euh And I'm Strange x) Suspect

Frérooooooooooooooooo People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747

Bien-sur que je t'ai reconnu...avec le meme vava, en plus! Suspect People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655

Ma Litchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de Frog People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 61861 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 726385 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747

Haaaaaaaan People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 61861

On va trop s'amuser People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 81253 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 905460

Oui il n'y a pas de (heu People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 6418

C'est archi nul People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 6418 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 919548

Ils devraient l'ajouter People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 194405 Non mais parce que lui: People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 440282 il me fait tout simplement peur People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 1957 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 310655
Sarah Leila Parker

¤| Infirmière - Atlantis

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMer 16 Sep - 15:31

Haaaaaaaaaaaaaan People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 61861

Bien chur que je t'ai reconnu ma Nelinouchette People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747

Trooop bien! People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 242287 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 726385
Sarah Leila Parker

¤| Infirmière - Atlantis

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitimeMer 16 Sep - 16:20

Haan People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 106747

Je cours poster ma fiche People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 242287 People Are Strange...Euh And I'm Strange x) 61861
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: People Are Strange...Euh And I'm Strange x)   People Are Strange...Euh And I'm Strange x) I_icon_minitime

People Are Strange...Euh And I'm Strange x)
Page 1 sur 1